Posté le : 19-02-2008 à 18:34
[quote:9d0302a5b4="cerridwenn"]Petit message à notre ch'tis du forum...
:arrow: Fannytella...
J'aimerai ton avis sur une idée de faire part pour ma famille (nordiste des deux cotés depuis des générations)
Ch'est ine belle maguettet qui fait dins les 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 lifes
(nota: ichi y on a entouré cheulle mention utile, j'ai arrêté à 9 lifes, pasque ch'est rare que cha va au d'seur, et dins ch'cas là j'plains l'mère, et t'imagine ti z'otes eul'carrure de ch'père ! )
Allé est vénue au monte à .... heures dins l'nuit ( pasque chés affaires lô cha n'arrife jamais in plein jour) du ..... au ..... septembre 2007...
El'mère et ch'tiote y s'port'tent fin bin, et mi s'sus fin heureusse d'avoir assuré eul re'lèfe!
Véno m' faire eune tiote baisse et vous verro commin que j'chus bellote! Mes parints et mi on aurot qua vous vir à l'occassion.HEIN!
béquot ter tous [i:9d0302a5b4](siganture prenom bébé)[/i:9d0302a5b4]
ou
Coucou mes ginses, ch'est mi XYZ, et j'ai pris min premier bol d'air ch' DATE à HEURE. Je méjuros 0,XY mètre et je pejos XYZ kilos.
Mi j'chus bénache d'être arrivée chu tierre et mes parints aussi i sont contints que je soche arrivée. I dittent que je chus cheule plus bielle.
Vénez me faire eune tiote baisse et vous verrez comme j'chus bellote! Mes parints et mi in arot quer vous vir à l'occasion.
tu préfères laquelle?
:lol:[/quote:9d0302a5b4]
alors j'adore les 2 c'est trop geniale elle m'ont fait trop rire je t'ai juste apporté quelque modifications te vero bin c'que t'in pinse mais ca r'simbe bin a commin qu'on cause eud'min coin!lol en tout cas ca m'eclate gravement!
Chéto'une belle minguette qué fait dins les 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 lifes
(nota: ichi on a intouré eul cheulle mintion eutile, z'ont arrêté à 9 lifes, pasque ch'est rare que cha va au d'su, et dins ch'cas lô j'plains l'mère, et t'imagine eul'carrure de ch'père ti z'otes! )
Allo v'nue au monte à .... heures dins l'nuit ( pasque chés affaires lô cha n'arrife jamais in plein jour) du ..... au ..... septembre 2007...
El'mère et ch'tiote y s'port'tent fin bin!
Mi s'sus fin heureusse d'avoir assuré eul re'lèfe!
Véno m' faire eune tiote baisse et vous verro commin qué j'chus bellote! Mes parints et mi on aurot qua vous vir à c'tl'occassion.HEIN!
béquot ter tous [i:9d0302a5b4](siganture prenom bébé)[/i:9d0302a5b4]
ou
chalut mes ginses, ch'est mi XYZ, et j'o pris min premier bol d'air ch' DATE à HEURE. Je mésuros 0,XY mètre et je pesos XYZ lifes.
Mi j'chus fin continte d'être arrivée j'chu fier et mes parints ou [i:9d0302a5b4](eul' darronne et l'darron)[/i:9d0302a5b4] aussi i sont contints qué suis sorto pour montrer eu m'couanne. I diso que je chus eul plus bielle!
Véno me faire eune tiote baisse et vous verro commin j'chus bellote! Mes parints et mi in aurot qa vous vir à l'occassion.